Mreža MaMa se je prejšnji četrtek udeležila spletnega usposabljanja na temo digitalnega komuniciranja in marketinga v organizaciji Regionalnega stičišča nevladnih organizacij Savinjske regije Novus, katerega program izvajata Mladinski center Dravinjske doline in Društvo Novus. Predavatelja na usposabljanju sta bila slovenska marketinška strokovnjaka Tine Lugarič in Jan Omahen, ki sta udeležencem predstavila primere dobrih praks najuspešnejših slovenskih komunikacijskih kampanj in spregovorila o aktualnih zakonitostih učinkovitega spletnega komuniciranja na socialnih omrežjih.
V prvem, delu je Tine Lugarič udeležencem usposabljanja predstavil kako naj bi bila sestavljena blagovna znamka ter kaj so trije temelji blagovne znamke. Pri vzpostavitvi blagovne znamke je pomembno, da natančno določimo našo ciljno publiko, da predstavimo našo zgodbo tako, da se bodo lahko ljudje poistovetili z njo ter ta pri razvoju blagovne znamke ohranjamo pristnost in iskrenost. V nadaljevanju je Jan Omahen predstavil trike in nasvete kako objavljati na družbenih omrežjih. Z vami delimo nekaj nasvetov za pripravo dobre objave na družbenih omrežjih:
- Vedeti moramo kaj želimo z našo objavo sporočiti.
- Ena objava, en cilj.
- Če je potrebno, naredimo serijo objav.
- Objavo pišemo tako kot bi pisali prijatelju.
- Jasna navodila (Namesto vprašanja ”Kaj misliš”, postavimo jasno navodilo ”Napiši, kaj misliš”)
- Objava naj bo odgovor/nadaljevanje slike ali videa.
- Na začetku postavimo vprašanje.
- Krajše objave ponavadi delujejo bolje. Ne zaradi dolžine ampak zaradi jasnosti.
- Po vsaki objavi se vprašamo: Bi se sami odzvali na objavo, ki smo jo pripravili?
Samo usposabljanje je sestavljeno iz treh delov, kot že omenjenega teoretičnega ter dveh bolj praktičnih delov, kjer bodo udeleženci v na konkretnih primerih za svoje organizacije preizkušali ter razvijali naučeno. O naših idejah ter napredku vas bomo obveščali sproti. Spremljajte nas!
Program Regionalnega stičišča je sofinanciran s strani Ministrstva za javno upravo.