Mladi pripravljeni na INOVATIVNA SPOROČILA ZA ODLOČEVALCE

Mladinska Mreža MaMa skupaj z Mladinskim svetom Slovenije organizira projekte strukturiranega dialoga. V Mladinskem Centru Hiša Mladih Ajdovščina je od ponedeljka, 5.9.2016 do srede, 7.9.2016 potekalo 3-dnevno strokovno in izkustveno usposabljanje za mladinske delavce na temo “Oblikovanje komunikacijske kampanje – Za družbene spremembe.”

Usposabljanje je prva izmed štirih aktivnosti v sklopu projekta strukturiranega dialoga in je podprt s strani programa Erasmus + Mladi v akciji. Na tridnevnem usposabljanju je bilo20 predstavnikov iz različnih mladinskih centrov in mladinskih svetov po Sloveniji, prisotni pa so bili tudi predstavniki gluhe in naglušne mladine, katerih društvo je trenutno v fazi ustanavljanja.

V sklopu 5. cikla strukturiranega dialoga se osredotočamo na tri ključne teme, ki poudarjajo in spodbujajo bolj strpno okolje: podjetništvo in ustvarjanje novih delovnih mest, zaposlovanje mladih ter spodbujanje aktivne vključenosti mladih v raznoliko, a povezano Evropo.

Kaj je strukturiran dialog?

Prvi dan je bil namenjem spoznavanju udeležencev skozi predstavitev dobrih praks strukturanega dialoga s strani predstavnikov mladinskih centrov ter podrobnejši predstavitvi širšega konteksta projekta strukturiranega dialoga, ki sta ga predstavili trenerka Laura Krančan iz Mreže MaMa v sodelovanju s trenerko Ano Štromajer, predstavnico Mladinskega sveta Slovenije.

Povzeli smo, da je strukturiran dialog široko področje povezovanja mladih na lokalni ravni z namenom vplivanja na odločevalce na nacionalnem nivoju. Namen projekta je tako gradnja mostu med mladimi, ki so pomembni člen oblikovanja družbe in njihovo opolnomočenje ter obenem priprava na nacionalno konferenco, kjer bodo o svojih predlogih in primerih dobrih praks iz lokalnih okolij razpravljali z odločevalci na nacionalni ravni.

Kako oblikovati komunikacijsko kampanjo?

Drugi dan usposabljanja je udeležence strokovno ter izkustveno podkrepil Sebastjan Jeretič, ki je pokazal, kako celovito pristopiti k oblikovanju komunikacijskih kampanj. Skozi prijeme s področja nevromarketinga in psihologije marketinga, je predstavil postopek oblikovanja komunikacijske kampanje, skozi postavljanje realnih in oprijemljivih ciljev, analizo ključnih ciljnih skupin in deležnikov, strateško organizacijo, načrtovanje, implementacijo in monitoring komunikacijskih aktivnosti ter končno evalvacijo komunikacije. Poudarjal je kreativen in inovativen pristop k oblikovanju komunikacijskih sporočil za dosego tako mladih kot odločevalcev.

Gradnja mostu – komunikacijska strategija za povezavo mladih in odločevalcev

Udeležnci polni teoretičnega znanja in primerov dobrih praks s področja strukturiranega dialoga in oblikovanja komunikacijske kampanje, so bili pripravljeni na oblikovanje konkretnih predlogov komunikacijskih kampanj, ki se bodo izvedle v lokalnih skupnostih, z namenom večje vključenosti mladih in vzbuditve večjega zanimanja s strani odločevalcev. Tretji dan usposabljanja sta vodili direktorica Mreže Mama Maje Hostnik in strokovna sodelavka Maja Jarc, namenjen pa je bil kreativnemu brainstormingu ter umestitvi idej v načrtovanje in organizacijo lokalnih komunikacijskih aktivacij, kjer se bo vključilo mlade, spoznalo njihove potrebe ter te preneslo na nacionalno raven, kjer se sprejemajo končne odločitve. Vsi predstavniki mladinskih centrov so zasnovali zanimive kreativne dogodke in akcije, ki jih bodo izvedli v svojih lokalnih okoljih.

“Usposabljanje za strukturirani dialog je bilo na mestu, saj so prvi osnutki lokalnih dogodkov, ki bodo podkrepljeni s komunikacijsko kampanjo in kreativno uporabo komunikacijskih orodij do odločevalcev že nastali. Kombinacija usposabljanja po metodi mladinskega dela s strokovnim predavanjem na določeno tematike je osvežitev za mladinsko delo in kreiranje novih idej, kako vključiti mlade v družbo in povečati njihovo participacijo. Veselim se nastalih posvetovanj in dogodkov med mladimi in odločevalci iz lokalnih okoljih, ki bodo kreirali vsebino naše nacionalne konference v novembru. Hvala vsem udeleženim,” je ob koncu usposabljanja povedala direktorica Mladinske mreže MaMa, mag. Maja Hostnik.

Odziv udeležencev na kvaliteto usposabljanja je bil nad pričakovanji, ekipa Mreže MaMa pa je poskrbela, da so mladinski delavci pridobili dodatna znanja in kompetence, zaupanje vase ter motivacijo za organizacijo – kreiranje in vodenje – lokalnih projektov, ki bodo izvedeni v septembru in oktobru 2016.

Predstavitev dobrih praks iz lokalnih komunikacijskih aktivacij bo izvedena na Nacionalni konferenci, ki bo potekala kot enodnevni dogodek v novembru 2016.

Spremljajte nas tudi na FB!

Aplikacija MaMa

Dogodki, prijava, prevoz in rezervacije... vse na enem mestu!

Author: Urednik MaMa

Deli to objavo!
Mladinska mreža MaMa